Elektroniczna skrzynka podawcza

Jak działa elektroniczna skrzynka podawcza?

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) umożliwia doręczanie pism i wniosków do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Koluszkach za pośrednictwem Internetu (Elektronicznej Skrzynki Podawczej).

W celu skorzystania z usługi internetowej użytkownik powinien:

  1. Utworzyć swoje konto na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl). Po założeniu konta można zalogować się do systemu.
  2. Wydrukować, wypełnić i zeskanować odpowiedni formularz (wniosek/opinia/zaświadczenie/informacja) umieszczony na naszej stronie, następnie dodać go w formie załącznika do pisma ogólnego i wysłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej poradni.
  3. Wszystkie dokumenty są dostępne na stronie Poradni w zakładce: dokumenty do pobrania

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2020 11:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Gutkowska
Ilość wyświetleń: 255
27 marca 2025 11:36 (Magdalena Gutkowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 kwietnia 2021 17:40 (Magdalena Gutkowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 sierpnia 2020 11:36 (Magdalena Gutkowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)