Rejestry. Ewidencje. Archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania.

Poradnia prowadzi następującą dokumentację:

  • wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni, zawierający numer nadany przez poradnię przy zgłoszeniu, imię (imiona) i nazwisko dziecka albo pełnoletniego ucznia, jego datę urodzenia, numer pesel, a w przypadku braku numeru pesel - serię i numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz adres zamieszkania;
  • rejestr przyjęć;
  • rejestr wydanych opinii i rejestr wydanych orzeczeń, zawierający numer porządkowy,  numer opinii lub orzeczenia oraz datę ich wydania;
  • dzienniki indywidualnych zajęć specjalistów, zawierające informacje o przebiegu działalności diagnostycznej, terapeutycznej i konsultacyjnej;
  • dokumentację terapii indywidualnej i grupowej;
  • protokoły posiedzeń zespołów orzekających;
  • protokoły rad pedagogicznych i rad szkoleniowych;
  • teczki indywidualne - zawierające dokumentację badań, terapii, konsultacji dzieci i uczniów;
  • inną dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.

Poradnia przechowuje dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2020 10:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Gutkowska
Ilość wyświetleń: 255
27 marca 2025 13:48 (Magdalena Gutkowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 sierpnia 2020 10:12 (Magdalena Gutkowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)