Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania.
Poradnia prowadzi następującą dokumentację:
wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni, zawierający numer nadany przez poradnię przy zgłoszeniu, imię (imiona) i nazwisko dziecka albo pełnoletniego ucznia, jego datę urodzenia, numer pesel, a w przypadku braku numeru pesel - serię i numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz adres zamieszkania;
rejestr przyjęć;
rejestr wydanych opinii i rejestr wydanych orzeczeń, zawierający numer porządkowy, numer opinii lub orzeczenia oraz datę ich wydania;
dzienniki indywidualnych zajęć specjalistów, zawierające informacje o przebiegu działalności diagnostycznej, terapeutycznej i konsultacyjnej;
dokumentację terapii indywidualnej i grupowej;
protokoły posiedzeń zespołów orzekających;
protokoły rad pedagogicznych i rad szkoleniowych;
teczki indywidualne - zawierające dokumentację badań, terapii, konsultacji dzieci i uczniów;
inną dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.
Poradnia przechowuje dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2020 10:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Gutkowska
Ilość wyświetleń: 255
27 marca 2025 13:48 (Magdalena Gutkowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)